قوانین و مقررات

با همکاری دانشجویان مقیم ترکیه محیطی امن برای ایرانیان و فارسی زبانان ایجاد شده است بدین وسیله مقررات وبسایت به شرح زیر میباشد:

حساب کاربری

1- افراد باید از شناسه (ایمیل) و رمز عبور خود محافظت نمایند و به هیچ عنوان اطلاعات شخصی خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهند و در اگر به هر دلیلی اطلاعات کاربری در اختیار شخص دیگری قرار گرفت مسئولیت این امر به عهده خود افراد می باشد.

2- زمانی که از استفاده غیرمجاز از نام کاربری، رمز، حساب، یا محتوای خریداری‌شده خود مطلع گشتید، باید در سریعترین زمان ممکن به ما اطلاع دهید.

3-حساب کاربری شما تا 2 سال در سایت محفوظ خواهد ماند بعد دو سال ثبت نام شما غر فعال خواهد شد.

4-اگر در خرید محصولات-استفاده از آزمون های آنلاین و یا دسترسی به حساب کاربری دچار مشکل شدید می توانید با ما تماس بگیرید.

5-محتوای خریداری شده توسط شما مجوز استفاده از محتوای آموزشی برای شما می باشد و شما مالکیت محتوا را بر عهده ندارید. تمام قیمت های بر روی وب سایت برابر با تومان  است و مسئولیت هزینه‌های تبدیل نرخ و وجه از ارز مورد نظر شما، بر عهده خود شما است. هزینه تبدیل توسط موسسه مالی شما تعیین می‌شود، و در حوزه عمل ما نیست.

6-هنگامی که میخواهید در دوره آموزشی (رایگان یا پولی) شرکت کنید باید وارد حساب کاربری خود شوید و میتوانید دوره های مورد نظر را آنلاین تماشا کنید .

حق انتشار و تالیف

حق انتشار و وتالیف و مالکیت دوره های آموزشی تولیده شده در این مجموعه متعلق به FHZ-GROUP می باشد.

 

هرگونه شکایت و اعتراض را می‌توانید از صفحه ی ثبت شکایات اعلام کنید.

تمامی مطالب وبسایت نیز محفوظ بوده در صورت کپی بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.