بهترین رستوران های ایرانی استانبول

در این مقاله لیست بهترین رستوران های ایرانی استانبول را برای شما آماده کرده ایم. همیشه برای یافتن یک رستوران خوب در کشورهای خارجی ممکن است با مشکل مواجه شویم یا اسم لاتین رستوران مورد نظر خود را در گوگل مپ پیدا نکنیم از این رو ما برای شما این لیست را به همراه آدرس دقیق و لوکیشن آماده کرده ایم :

رستوران ریحون استانبول

رستوران های زنجیره ای ریحون یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی می باشد که در شهر استانبول نیز شعبه دارد. منوی این رستوران دقیقا مشابه منوی شعبه ایران می باشد و حتی بعضی غذاهای اصیل ترکی هم در این رستوران یافت می شود. با کلیک بر روی نقشه روبرو وارد لوکیشن دقیق این رستوران می شوید. آدرس این رستوران هم به شرح زیر است :

Tomtom, Yeni Çarşı Cd. No:26, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

رستوران گلاب استانبول

اگر به دنبال یک محیط زیبا و مکانی دلنشین و دنج برای خوردن غذای لذیذ ایرانی در شهر استانبول هستید، رستوران گلاب در منطقه آتاکوی یکی از رستوران های این شهر است.

در این رستوران، آشپزان خارجی و ایرانی با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه، انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، پیش‌غذاها و دسرها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند. علاوه بر تنوع بالای منو، رستوران گلاب محیطی آرام و دلنشین دارد. شما می توانید در کنار عزیزان خود لحظاتی خاص را بگذرانید.

منوی رستوران گلاب تنوع زیادی دارد، از قهوه گرفته تا نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی، غذاها و دسرهای خوشمزه. همچنین غذاها و دسرهای ایرانی نیز در این رستوران سرو می شود.

از ویژگی های خوب این رستوران، سرویس بیرون بر تا درب منزل است که می توانید غذای خود از منو انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرید. آدرس دقیق این رستوران :

منوی صبحانه رستوران گلاب استانبول


İKİ KİŞİLİK SERPME KAHVALTI
Ezine beyaz peynir, kaşar peyniri, çeçil peyniri,üzüm (meyve), Çengelköy salatalık, domates, bal, kaymak, reçeller, nutella, zeytin çeşitleri, vişneli lor, hindi füme, sahanda yumurta, sucuk, domates soslu fırın sebzeler, pide, pişi, ekmek sepeti    
₺500,00
صبحانه دو نفره
پنیر فتا ایزین، پنیر کاشار، پنیر چسیل، انگور (میوه)، خیار چنگل کوی، گوجه فرنگی، عسل، خامه، مربا، نوتلا، انواع زیتون، کشک گیلاس، بوقلمون دودی، تخم مرغ، سوسیس، سبزیجات پخته شده در سس گوجه فرنگی، نان پیتا، نان شیرینی ، سبد نان
₺500,00
KAHVALTI TABAĞI
Ezine beyaz peynir, Kaşar peyniri, Çengelköy salatalık, domates, bal, vişne reçeli, nutella, haşlanmış yumurta, ekmek sepeti ve 2 adet çay ile servis edilir.  
₺250,00
بشقاب صبحانه
Ezine با پنیر فتا، پنیر چدار، خیار Çengelköy، گوجه فرنگی، عسل، مربای آلبالو، نوتلا، تخم مرغ آب پز، سبد نان و 2 چای
₺250,00

منوی غذاهای اصلی رستوران گلاب استانبول

لوکیشن و آدرس دقیق رستوران گلاب

Tomtom, Yeni Çarşı Cd. No:26, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

رستوران سنتی ایرانی زلفا

از دیگر رستوران های ایرانی استانبول که در تهیه غذاهای ایرانی شهرت دارد، رستوران زلفا در منطقه ساری‌یر است. کیفیت رستوران زلفا مانند سایر بهترین رستوران های ایرانی در استانبول از استاندارهای بالایی پیروی می‌کند و هزینه آن نیز نسبت به خدمات و کیفیتش کاملا مقرون به صرفه است. در رستوران زلفا ضمن تهیه انواع خورش، کباب و بهترین غذاهای ایرانی، غذای وگن ایرانی (مخصوصا گیاه‌خواران) هم طبخ می‌شود و منوی مخصوصی دارد. به طور کلی، رستوران زلفا از بهترین رستوران های ایرانی در استانبول است که غالب نظرات مشتریان (طبق بررسی نظرات Google review) مثبت بوده و بازخوردهای خوبی از آن به ثبت رسیده است. 

 

  • منطقه رستوران زلفا: ساری‌ یر، ماسلاک
  • امتیاز رستوران زلفا در گوگل: 4.5 از 5
  • صفحه اینستاگرام رستوران سنتی زلفا: zolfafood
  • شماره تماس رستوران سنتی زلفا: 3463846-212-90+
  • سطح قیمت رستوران سنتی زلفا: اقتصادی

لوکیشن و آدرس دقیق رستوران زلفا

رستوران گرند شاندیز تکسیم

رستوران شاندیز یکی دیگر از رستوران های معروف ایرانی در استانبول می باشد. این رستوران در منطقه میدان تکسیم قرار دارد و روزانه پذیرای مهمانان زیادی می باشد. شما می توانید انواع غذاهای سنتی را با طعم اصیل ایرانی تجربه کنید. فضای دلنشین و سنتی این رستوران یادآور رستوران های اصیل ایرانی می بشاد و با محیطی گرم و صمیمی میزبان شما خواهند بود. رستوران های زنجیره ای شاندیز به طعم بی نظیر شیشلیک های خود معروف هستند پس اگر میخواهید این غذای لذیذ را در استانبول هم تجربه کنید حتما به رستوران گرند شاندیز استانبول سری بزنید.

آدرس رستوران: میدان تکسیم، خیابان استقلال، کوچه مشعلیک، پلاک ۱۲

رستوران نایب استانبول

رستوران نایب استانبول یکی از لوکس ترین و با کیفیت ترین رستوران های ایرانی در استانبول می باشد که ظرفیت 120 نفری برای پذیرایی از مهمانان خود را دارد. این رستوران به سبک رستوران های نایب ایران غذاهای اصیل و لذیذ ایرانی را با بهترین مواد و کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. محیطی زیبا و شیک با سرویس دهی عالی می تواند یک تجربه بی نظیر برای شما به ارمغان آورد. انواع غذاهای ایرانی در این رستوران سرو می شود اما به کباب های خوشمزه  لذیذش معروف است. همچنین موسیقی زنده نیز در دستوران نایب یکی دیگر از گزینه های جذاب این رستوران می باشد.

آدرس رستوران: استانبول، منطقه فاتح، شهره مینی، خیابان تورگات ازل میلت

رستوران شیراز استانبول

رستوران شیراز یکی دیگر از رستوران های ایرانی و سنتی استانبول می باشد که با فضای دنج و دلنشین خود محیطی گرم و صمیمی با حال و هوای شیراز را برای شما یادآوری می کند. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و کباب های لذیذ خود در بین ایرانیان ساکن استانبول بسیار محبوب می باشد و کیفیت خدمات و غذاهای آن بسیار عالی است. پس اگر در سفر خود به استانبول هوس غذایی ایرانی کردید حتما به این رستوران سری بزنید.

آدرس رستوران:  استانبول، کادیکوی، خیابان مودا، خیابان علی صراف شماره 7

رستوران زعفران استانبول

یکی دیگر از رستوران های جذاب ایرانی قطعا رستوران زعفران استانبول می باشد. فضای نوستالژی و طراحی منحصر به فرد این رستوران یادآور کافه رستوران های خیابان لاله زار تهران می باشد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی و کباب های بی نظیر با کیفیت و لذیذ سرو می شود و شما می توانید علاوه بر ناهار و شام از منوی صبحانه این رستوران نیز لذت ببرید. کادر مجرب، سرویس دهی عالی به همراه غذاهای با کیفیت، رستوران زعفران را به یکی ا رستوران های برجسته استانبول تبدیل کرده است. پیشنهاد می کنیم وقتی به استانبول سفر کردید حتما از غذاهای این رستوران ایرانی نیز لذت ببرید.

آدرس رستوران: استانبول، فاتح، محله‌ امین سینان، خیابان پیر لوتی، پلاک 30

رستوران آسمان استانبول

رستوران آسمان یکی از قدیمی ترین رستوران های ایرانی در استانبول می باشد که کار خود را از سال 2009 آغاز نموده است. انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع خورشت ها تا کباب های ایرانی در این رستوران سرو می شود و خورشت قورمه سبز آن بسیار معروف است. محیط ساده اما گرم و صمیمی آن باعث شده در بین مشتریان خود بسیار محبوب باشد. کیفیت خدمات و غذاهای آن به قدری بالاست که اگر در روزهای تعطیل بخواهید به رستوران آسمان بروید بهتر است برای جلوگیری از اتلاف وقت حتما از قبل میز خود را رزرو کنید.

آدرس رستوران: استانبول، فاتح، آکسارای، کمال پاشا، بلوار آتاتورک، سیلان پالاس، شماره 158

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.