معرفی و بررسی دانشگاه ایستینیه (istinye) استانبول

دانشگاه ایستینیه استانبول که در منطقه مالتپه بخش اروپایی واقع شده است در ماه آوریل سال 2015 توسط گروه MLP تاسیس شد. این مجموعه دارای 30 سال سابقه مدیریت و تاسیس 26 بیمارستان-دانشگاه مختلف در 13شهر ترکیه می باشد. طبق آخرین رنکینگ جهانی این دانشگاه استینیه در رتبه 7077 قرار دارد و رتبه آن در سطح کشور ترکیه 145 می باشد. در ادامه ویدیویی اختصاصی از معرفی دانشگاه ایستینیه تهیه شده توسط یوس هازرلیک را با هم می بینیم.

فایل ویدیویی و صوتی معرفی دانشگاه ایستینیه استانبول



رشته های مختلف دانشگاه ایستینیه استانبول

در این دانشگاه تدریس انواع مختلفی از رشته ها انجام می شود اما نکته حائز اهمیت در خصوص این دانشگاه، لابراتوارهای پیشرفته و تجهیزات به روز این دانشگاه می باشد. گروه های اصلی آموزشی این دانشگاه عبارت اند از :

 

 

 

پزشکی

دندان پزشکی

داروسازی

مهندسی

رسانه

هوش مصنوعی

رتبه علمی دانشگاه ایستینیه
این دانشگاه از رتبه نسبتا قابل قبولی در بین دانشگاه های جهانی قرار دارد و با ارتقای امکانات و سطح علمی سعی در بالا بردن این رتبه در بین دانشگاه های داخلی کشور ترکیه و دانشگاه های بین المللی در دیگر کشورها دارد. همانگونه که در وب سایت این دانشگاه اینگونه ذکر شده : این دانشگاه دانشجویان خود را به عنوان افرادی که مجهز به مهارت های رهبری، معتقد به قدرت علم، پیگیری دقیق تحولات جهان، توانایی تفکر انتقادی و دارای ارزش های انسانی و اخلاقی و عادت به خودسازی و استفاده از خلاقیت هستند، آموزش می دهد. فارغ‌التحصیلان خود را به محیط‌های کاری هدایت می‌کند تا بتوانند از این مهارت‌ها استفاده کنند، به‌ویژه به بیمارستان لیو، مدیکال پارک و پارک پزشکی VM که زیر مجموعه گروه  MLP Care هستند.
بورسیه و تبادل دانشجو در دانشگاه ایستینیه

دانشگاه های معتبر و بزرگ در دنیا امکانی به اسم تبادل دانشجو دارند. به این صورت که این دانشگاه ها جهت آشنایی دانشجویان با محیط های جدید آموزشی و تحصیلی باهم به تبادل دانشجو در رشته های مختلف می پردازند. این موضوع هم باعث ارتقای علمی و هم باعث افزایش امکان جذب دانشجوهای جدید برای هردو طرف می شود. دانشگاه ایستینیه استانبول امکان تبادل دانشجو را با دانشگاه های معتبر اروپایی فراهم کرده و همچنین شرایط اخذ بورسیه تحصیلی این دانشگاه هم فراهم شده است. یوس هازرلیک به عنوان نماینده رسمی و قانونی دانشگاه ایستینیه استانبول آماده ارائه مشاوره در زمینه اخذ پذیرش این دانشگاه می باشد.

فرصت های شغلی پس از تحصیل

امکان اشتغال پس از تحصیل همیشه مدنظر دانشجویانی است که ترجیح می دهند با مدارک تحصیلی در سطوح بالاتر اقدام به ورود به بازار کار کنند. گروه MLP Care که دانشگاه ایستینیه را تاسیس کرده است، همزمان 26 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در زمینه های مختلف و سرتاسر کشور ترکیه را اداره می کند.  متقاضیان و دانشجویان در صورت فارق التحصیلی از این دانشگاه، شانس بسیار زیادی جهت شروع فعالیت در این بیمارستان ها را دارند چرا که سوابق تحصیل آنها با سیاست های اداره این بیمارستان ها تطابق بالایی دارد و استادان این دانشگاه اغلب از پزشکان همین دانشگاه ها می باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.